10 km slow gruppen

 

Målsætning: 10 km slow gruppen går efter at tilrettelægge en god og varieret træning, der udfordrer løberne, men hvor der løbes lidt langsommere end i 10 km gruppen

Træningen skal være en positiv oplevelse for alle.

 

Formål: At støtte og opmuntre såvel nye løbere som mere erfarne løbere til at fortsætte med at løbe og sætte nye mål. Vi håber, 10 km gruppen kan give dig lysten til at løbe flere gange i ugen, og komme og løbe med på de andre træningsdage i klubben.

 

For at få testet træning og arbejdet med egne mål, opfordrer vi til at deltage i klubbens årlige Serieløb, Skovtroldeløbet, Givskovløbet og selvfølgelig Skiveløbet. Hold øje med opslagstavlen, hjemmesiden eller forhør dig i løbegruppen.

 

Træningsplan:

10 km med ca. 5.45 minut pr km

 

Der er for- og bagtrop i begge grupper. Fælles for begge grupper vil træningen variere mellem almindelig løb, fartleg og intervaltræning. Inspiration fra kurser og løbeerfaring danner grundlag for træningen. Fortroppen vil ved start fortælle, hvad planen er den enkelte aften. Der kan vælges frit mellem grupperne fra gang til gang- ligesom de øvrige distancer i Keep On Running.

Du er velkommen

 

Med venlig hilsen fra trænere i 10 km SLOW gruppen 

Jens Jørgen Kofoed Sørensen, 

Søren Søndergaard, 

Hanne Havemann Jensen, 

Henrik Lisby, 

Inger Olesen.

SENESTE NYT

Ny dato for natløbet

Natløbet i Skive Serieløb flyttes fra mandag d. 7. oktober til Fredag d. 18. oktober

se mere her om Skive Serieløb 

Læs mere

Vejledning og instruktion i brug af hjertestarter

Der er mulighed for at få vejledning i hjerteredning med brug af hjertestarter på flg. datoer

Mandag d. 3. juni fra 19.00 - 20.00

Onsdag d. 19. juni fra 19.00 - 20.00

Sted: Stadionbygningen, VIP Lo…

Læs mere

Bro og Baneløbet

Se information her på hjemmesiden om Bro og Baneløbet der afvikles lørdag d. 22. juni 2019

Dagens program. Klik på billedet for større billede

Læs mere