10 km gruppen

Målsætning: At tilrettelægge en god og varieret træning, der udfordrer løberne i 10 km gruppen. Træningen skal være en positiv oplevelse for alle, uanset løbehastighed.

 

Formål: At støtte og opmuntre såvel nye løbere som mere erfarne løbere til at fortsætte med at løbe og sætte nye mål. Vi håber, 10 km gruppen kan give dig lysten til at løbe flere gange i ugen, og komme og løbe med på de andre træningsdage i klubben.

 

For at få testet træning og arbejdet med egne mål, opfordrer vi til at deltage i klubbens årlige Serieløb, Skovtroldeløbet, Givskovløbet og selvfølgelig Skiveløbet. Hold øje med opslagstavlen, hjemmesiden eller forhør dig i løbegruppen.

 

Træningsplan: Der løbes i 2 grupper:

1: 10 km med ca. 5.15 minut pr km

2: 10 km slow med ca. 5.45 minut pr km

 

Der er for- og bagtrop i begge grupper. Fælles for begge grupper vil træningen variere mellem almindelig løb, fartleg og intervaltræning. Inspiration fra kurser og løbeerfaring danner grundlag for træningen. Fortroppen vil ved start fortælle, hvad planen er den enkelte aften. Der kan vælges frit mellem grupperne fra gang til gang- ligesom de øvrige distancer i Keep On Running.

Du er velkommen

 

 

Løbetrænere gruppe 2

Inger Olesen, Søren Søndergaard, Torben Kragh Olesen, Jens Jørgen Kofoed, Grethe Dahl Larsen

 

Løbetrænere gruppe 1

Peter Holm, Bo Thingaard, Jørgen Bang

SENESTE NYT

HUSK Flyndersøløb 17. December

Husk Flyndersøløb søndag d. 17. dec. 2017

 

se mere info her

Læs mere